"OM gud nu finns så måste han gilla mig "

Ibland undrar jag vilken underbar tur jag måste ha. Jag är 18 år och jag har hittat killen jag vill spendera hela mitt liv med. Ibland när jag och olle kollar på varandra kan vi börja skratta - hur hamnade vi här? Vi gick på samma skola 7-9an, han har varit tillsammans med mina vänner och jag har varit tillsammans med hans. Vi har även varit tillsammans några månader i åk 8 och nu sitter vi här. Jag och min fina pojke.

Det är svårt det där med kärlek, det gäller att ta hand om varandra när livet suger och skratta tillsammans när livet leker. Jag är så lyckligt lottad som har honom. Han är inte bara min kärlek, han är min allra bästa vän. Han har sån underbar humor, gulliga humörsvängningar, bryr sig alltid om än, finns allt där när livet suger och är så himla positiv, social och stöttande. Men han är även min största kärlek, han ger mig pussar i överflöd, ger mig roser när jag mår dåligt, köper choklad när jag har pms, kramar om mig när jag är ledsen, säger att jag är vacker på morgonen, ger mig frukost på sängen, skickar gulliga sms, åker hem från fester och tar hand om mig om jag mår dåligt mm.

Jag tror inte ni förstår vilken underbar pojkvän jag faktiskt har. Det är inte många som kan säga vid 18 års ålder att "han vill jag leva med" men jag känner verkligen så. Jag har hittat killen som jag vill spendera hela mitt liv med. Jag har alltid trott på kärleken men aldrig trott att den kunde vara såhär stark. Vad jag än gör så tänker jag på honom, jag drömmer om honom nästan varje natt, varje gång jag får sms hoppas jag att det är han och trotts att vi snart varit tillsammans i 11 månader så ler jag fortfarande sådär töntigt när jag läser hans sms, jag blir fortfarande pirrig i magen av hans kyssar och jag saknar honom så fruktansvärt om han inte är hos mig.

Jag har inte så kul med någon som jag har med olle, han är min andra halva och vi hittar alltid på något kul. Ta t.ex i sommras då vi bla åkte på kosläpp, till high chaparall, åkte till mitt land 2ggr, åkte en vecka till västkusten, hade picknick i hästhagar och så mycket mycket mer. Och vi har så mycket planerat också, vi ska till Göteborg nästa helg, troligtvis på skidsemester på sportlovet, ev till london på jullovet...

Jag kan inte förstå att den jag tycker mest om i hela världen även tycker mest om mig.

Olle jag vet att du läster det här - Jag älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0