livet som rödhårig.

detta är min nya kärlek (tror jag). Livet som rödhårig är tufft, känns som att efter 2 veckor blir det röda håret mest brunt och fult. Men nu hittade jag denna. Har använt samma typ förut, men igår när jag var på maxi med melinda upptäckte jag att det fanns en med EXAKT samma färg som jag. HUR GÖTT? så istället för att färga håret en gång i månaden så kan jag bara låta inpackningen sitta i håret i 3 minuter efter duschen. FÄTT BRA. Dock kan kanske håret bli lite mer åt lila hållet - men det kan nog bli snyggt!

Återkommer senare idag med resultat!


Kommentarer
Postat av: Evelina

Har också en av de där, för att få lite mer guldigt hår :)

2011-11-30 @ 11:58:51
URL: http://evelinaffransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0