kunde inte hålla mig!!!



Imorgon är det tisdag, jag ska till skolan först klockan 9-10:30, sen blir det en sväng förbi candyland som har 50% rabatt på allt sitt godis (FÄTT!) - tänkte faktiskt köpa en inflyttningspresent till min syster där. Ska ju troligtvis till göteborg tillsammans med min pojkvän i slutet av månaden och hälsa på henne. Iallafall, imorgon eftermiddag klockan fyra ska jag även på ARBETSINTERVJU. Jag är super taggad! - Tänker dock inte berätta vart det är än.. Så den karamellen får ni suga på i några dagar tills jag har fått någon besked. Men det känns väldigt bra iallafall. Så det är vad jag ska göra imorgon. Köpa billigt godis och gå på arbetsintervju! (haha och lite mer såklart, men de två är de viktigaste händelser)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0