kom nu ketchup så går vi


bjuder på en bild på en väldigt snygg kille som linn hittade. någon som vet vem det är?

klockan är 21.55 och jag sitter och kollar på beck och väntar på att min pojke ska komma. Då blir det att mysa ner sig till någon film antar jag då han varit iväg på match sedan typ.. 12 imorse - stackarn. Imorgon blir det att gå upp tidigt för att äta frukost tillsammans med olle och för att dra till stallet för att klippa isbjörnen aka aragorn. Mer än så har jag inte bokat för morogndagen. Har ju faktiskt ett oanvänt solkort i plånboken som min pojke köpt - kanske borde ta och använda det?

Nu ska jag gå och blanda hundarnas mat - puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0