Göteborg - söndag.



söndagen vaknade vi upp med storm utanför. Men trotts det drog vi till andra sidan stan för att köpa skidor till pojken min - vad gör man inte för sin kärlek? Skapligt trötta och hungriga vi var sen. Så vi drog till Pamorama och åt världens dyraste brunch. Otrolig nyttig var den också... eheh. men oroa er inte, jag åt endast gelehallonen från efterrätten - trotts att jag tog så mycket mer. Ibland är man faktiskt värd en onyttig frukost tänkte jag samtidigt som jag hällde sirap på mina amerikanska vofflor.
Drog hem senare på söndagen, krångel med tågen pga stormen = skulle ha väntat 1,5h istället för 10 minuter i kartineholm. Men som tur var kunde olles mamma hämta oss. Ibland har man tur!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0