Godnatt!

godnatt finisar. Jag orkar faktiskt inte lägga in Göteborgsbilderna idag. Fixar det imorgon istället. Plus visar er lite vad jag inhandlat under helgen. Imorgon börjar en ny vecka, en rolig vecka med massa av nya möjligheter. Vad som bla står på schemat är julkonsert, SACO mässa, musikal, veronica maggio konsert och andra anvent. Kommer även under veckan att få ett jobbesked så ni får lova att hålla tummarna för min skull. Men imorgon är det måndag och den är oplanerad vilket låter spännande. En lång powerwalk, en sväng till stallet och hänga med pojkvännen är något av det som står på morgondagens önskelista. På tal om önskelista så måste jag skriva en ny sån, rev sönder den gamla i ett pms utbrott. coooltjej_93

 

 

godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0