när den rätta dyker upp säger hjärtat till och då får huvudet säga vad det vill.

 

 

under tvång av olle lägger jag nu in en gammal bild på mig själv. Sitter nämligen och skriver från hans dator medans han försöker plugga. Jag brukar tycka att jag är dålig på att plugga, men han klår de flesta faktiskt! Har varit en extremt mysig dag idag. Först kom anna till mig med nybakade scones och vi hade lite picknick. Super mysigt! Sen kom olle förbi, vi spelade lite uno i solskenet - jag vann 20 av 23 gånger! Sen drog vi ner till åbykrog och käkade lite. hur fint väder liksom? Vi tänkte dra och bada, men bönderna här i åby tyckte att idag var en mycket passande dag att lägga bajs på åkern. Så fick bli en dusch istället. Känns faktiskt lite dåligt att jag inte har tagit mitt första dopp än. ouuups.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0