usausausausausausausa



jag kan inte riktigt förstå att jag om 3-4,5 månader ska flytta till usa. förstå FLYTTA till usa. hur många har inte drömt om att lämna allt bakomsig vid 18års ålder och bara uppleva en helt annan livsstil?! Och lilla jag ska göra det. jag ska hoppa av ett plan på andra sidan atlanten och säga hej till min andra familj. en grupp människor som under 1år ska vara min familj. Jag ska försvinna från lilla norrköping, från min familj, mina vänner, mina djur (åh.älskade alwa) och min fina pojkvän och hitta nya människor att passa ihop med. Men jag kan inte låta bli och tänka att hur underbart det än låter så kommer jag aldrig kunna ringa mina vänner om jag mår dåligt, jag kommer aldrig kunna riktigt vara mig själv och säga vad jag verkligen tycker. Jag kommer självklart växa som bara den under denna tiden, växa i mig själv och få uppleva saker som vissa aldrig får göra.

jag antar att det kommer vara blandade känslor. Och hur jobbigt det än kommer vara att säga hejdå till alla, så vill jag bara säga YEAH! det kommer bli så grymt och jag önska så att tiden kunde gå fortare!

Kommentarer
Postat av: Matilda

SV: Vad gulligt! Ja, just det, det där med födelsedagen skrev du ju där nere.... Mitt minne, du vet... haha :D Hur firade ni det då? ;)



Ja, det är väldigt blandade känslor varje dag, tycker jag. Idag är jag lite rädd faktiskt haha ;) Men så mycket man kommer lära sig alltså! Vi kommer vara så annorlunda när vi kommer hem, tror jag - på ett väldigt bra sätt :) Eller vad tror du?

2011-05-03 @ 23:13:16
URL: http://matildaperidot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0