tidsinställt inlägg.

blir många tidsinställda inlägg denna vecka - bättre än inget!
Tänkte iallfall berätta lite om Musikalen vi sätter upp.


Vi i åkurs 2 på film och musikgymnasiet håller nämligen på att sätta upp en 80 tals samt musikal version av törnrosa. Den är HELT annorlunda från filmen, törnrosa är inte ens med i denna pjäs. Den är humoristisk och väldigt spännande. Vi är ca 40 styckna som jobbar med denna, alla tvåor som går Scen och Musikallinjen (bla. jag) samt de som vill som går film eller musiklinjen får också vara med. Vi har hållt på med denna sen.. efter jullovet tror jag (?) och denna vecka har vi rep 24/7 tills på fredag då det är premiär. Då har vi två föreställningar varje dag hela helgen samt måndag nästa vecka. Jag är super pepp och det vet jag att det är många andra som är också. Har ni frågor om musikalen så är det bara att fråga på :)


love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0