pippi lookalike


en bild på pippi och en på mig när jag var typ 10 (?)

här sitter jag, halvdöd i sängen med lite frukost. men jag tänker inte vara hemma en dag till. I morse hade jag feber, så första lektionen blev det inget av. men nu har det lugnat ner sig lite. nästa lektion börjar 13.15. Vädret är fint så jag cyklar nog in till skolan. Hade helt glömt bort att vi skulle ha mysstund på mentorstiden, påskmys. Jag får köpa något på vägen helt enkelt. Efter skolan blir det piercing och sen cykla mot stallet. jag vet inte vad det är med mig idag, jag är sjukt ridhsugen trotts att jag red senast igår.
wow. jag längtar tills min syster kommer hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0