onsdag.

då har halva veckan gått, det går så sjukt fort. Nu är det onsdag och jag sitter just nu i skolan och väntar på att vi ska börja. Idag på schemat står det sång, håltimme, idrott och kör. Sen efter skolan blir det teorilektion, övningsköra lite, träffa olle, plugga och ut och springa. jag tänker ta tag i det nu faktiskt, ut och springa alltså! Vi lär ju även springa på idrotten. Jag ska även sluta få min kära pojkvän att köra omkring på mig hela tiden och börja använda min fina cykel som bara står och samlar damm just nu. HEJA!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Fullspäckad dag! Jag var ute och cyklade idag. Helt underbart faktiskt nu när det har blivit så varmt och skönt, det tycker jag absolut du också ska pröva ;)

Springa låter varmt dock... haha :)

2011-05-11 @ 20:44:56
URL: http://matildaperidot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0