mobilbilder är det bästa som finns.

här sitter jag, håret droppar på tangentbordet och jag är tröttare än döden. Kom på att jag lovat er lite bilder från sconesbakningen. så här har ni dom mina vänner:


våra snygga scones. snygga att se på, svårare att äta. haa
från vänster är det mitt hjärta, olles vulkan (fråga mig inte..), min sköldpadda, mitt huvud, olles E (eller Mcdonalds M, beror på hur man ser det) och min gubbe.


stolt tjej (som ser ut som en mus) och en mjölig pojkvän efter lite bakning och mjölkrig.




imorgon är det fredag. det är svenska, matte och musikal sen kubbturnering. sen ska folk ut på krogen. Som tur är så är jag bara 17 än så länge och slipper sånt. Så jag får en myskväll med olle istället.
Hoppas bara jag mår lite bättre imorgon, annars jävlar..


Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0