godmorgonen

pigg tjej ...


efter en sjuk musikalvecka är min kropp alldeles förstörd. Efter några timmar av att ligga och dra sig i sängen så gick jag iallfall upp, tog på mig min pojkväns tröja (som fortfarande luktar honom - viktig detalj) och började fixa frukost. Var dock för trött för att få i mig något. I huvudet har hjärncellerna dunka-dunka disco, kroppen skriker på mig att jag ska lägga mig i soffan. Herregud, min kropp är helt slut. En vecka av att äta alldeles för dåligt och alldeles för lite, samt en vecka helt utan träning (förutom danstimmarna) ger inte så bra reslutat. Men det är väl bara att ta tag i det igen!

Förövrigt så skiner solen så sjukt fint, det är 9 skoldagar kvar och det är långhelg


love.

Kommentarer
Postat av: Eira

Du är så söt! :)

2011-05-31 @ 21:39:49
URL: http://honeyandmoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0