glad valborg

stackars valborg är den enda högtiden som inte har någon hälsningsfras.. iallafall så tackade jag nej till alla fester och drog istället hem till olle, beställde hem mat från åby krog, kollade på bra filmer och bara tog det lugnt. Det var nog den bästa valborgen på länge tror jag.


iallafall. nu är klockan 8 på morgonen, jag ska snart mot stallet för att sen åka på kurs med hästen. Efter det blir det pizzahut med massa folk, plugg och antagligen olle. Imorgon är det måndag och skola igen!

Kommentarer
Postat av: hans

Du gjorde nog rätt.. Visserligen var det kul hos mig med alla, men sen drog vi till quortegen, betalade 100 spänn, jag blev knuffad och skadade foten, sen blev vi utkastade efter en timme, fick inte några pengar tillbaka, drog till max, somnade typ, drog hem, sov. ROLIGT ROLIGT. puss och kräm

2011-05-02 @ 22:10:03
URL: http://hannupai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0