bloggpauser är för töntar

jag vill inte dela med mig av allt som har hänt under de senaste dagarna (eller dagen rättare sagt). Men jag kan väl säga att kärlek inte alltid är så lätt, att min ena hund blev avlivad efter att ha ramlat i trappan och fått knät ur led, att min andra hund kanske har epilepsi eller boleria och att jag idag är hemma från skolan för att ta hand om mig själv och min lilla vovve. Nu ligger vi i solen och myser, jag ska snart fixa lite skolarbeten som måste lämnas in innan månaderns slut. Men vet ni vad som är bra då? Det är att när man har såna här nedgångar i sitt liv så märker man vilka underbara vänner man har. och jag tror att jag har lyckats få de bästa någonsin.

rip wilma.
11 fina år gav du oss.
hjärta x34

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har också de finaste vännerna i världshistorien baby!

säg till när du vill ses. jag vill alltid ses <3

/m

2011-05-10 @ 09:56:39
Postat av: R

finis!

2011-05-11 @ 13:20:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0