SLEP-test


min fina anna och jag.



då var SLEP-testet gjort. Jag klarade det nog ganska bra, det var rätt lätt faktskt. Började lätt och blev svårare och svårare. Men det var ju endast A,B,C,D frågor, alltså kryssa in rätt alternativ.

Nu är det tyst på denna fronten tills 15 maj. jag är ISE- student men har dock bara möjlighet att komma på söndagen. Men det blir bra, det ska bli kul att träffa lite fler folk som ska iväg!

Hur gammal är du när du åker?

jag hinner precis fylla 18 innan jag åker, så jag har planerna på att ha en stor 18års/avskedsfest innan jag drar. Det känns faktiskt väldigt skönt att hinna fylla det. Eftersom att 18 är mer vuxet i sverige än usa. Jag vill hinna hänga lite på krogen och sånt.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag har aldrig riktigt förstått det här...? Ska alla göra det här testet eller? För jag åker också med Explorius men jag har inte hört NÅGONTING om det förut :S

Vad kul att de gick bra för dig iallafall :)

2011-03-06 @ 19:39:15
URL: http://matildaperidot.blogg.se/
Postat av: Fanny

Hej!

Såg din blogg på utbytesstudent.se o tänkte att det kunde va kul att skriva till dig

jag kommer nämligen också från Norrköping, håller på med hästar och ska åka som utbyesstudent med explorius, dock till NZ men ändå :P

Mejla mig gärna om du kännert för det :)

//Fanny

2011-03-06 @ 22:33:08
URL: http://fannynz.blogspot.com
Postat av: Fanny

Hej!

Såg din blogg på utbytesstudent.se o tänkte att det kunde va kul att skriva till dig

jag kommer nämligen också från Norrköping, håller på med hästar och ska åka som utbyesstudent med explorius, dock till NZ men ändå :P

Mejla mig gärna om du kännert för det :)

//Fanny

2011-03-06 @ 22:33:23
URL: http://fannynz.blogspot.com
Postat av: anna

du är fin ewe <3 och all lycka till vuxna dig som ska till usa.. dock kmr jag sakna ihjäl mig :( <3

2011-04-10 @ 16:08:28
URL: http://hagsell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0