hello babylovez

Håller på och packar lite inför imorgon. För imorgon blir det nämligen High chaparall - kommer hem på fredag och efter det lovar jag att jag ska bli en bättre bloggare.


Dagen har spenderats med att vakna vid 7.02 och gå en sväng med Tuwa och Alwa, för att sen väcka olle, äta frukost och bara chilla lite. Medans han drog iväg på ärenden passade jag på att jobba på min bränna tillsammans med Tuwa. Låg och sov i kanske 30 minuter, sen tröttnade vi båda. Sen har jag och olle kört omkring och fixat massa grejer till morgondagens biltur t.ex paussallad och godis (dock har jag redan ätit upp min sallad, så jag får sno olles imorgon). Klockan sju imorgon åker vi, jag får se om jag ska ta med mig datorn - beror på om jag hittar mitt mobila bredband eller inte. Vore ju rätt gött att blogga därifrån ändå!



love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0