smus 09

det har hänt mycket på senaste tiden. Jag har börjat ge ut fina avskedspresenter i skolan, jag har lämnat tillbaka alla nycklar och taggar som hör till skolan, lämnat in alla böcker. Sagt hejdå till vissa lärare och börjat inse att det som är påväg att hände verkligen ska hända. Imorgon är det skolavslutning vilket innebär att klockan 10 ska 1or och 2or samlas, sen har 3orna utspring samt själva stora avslutningen är då, dock missar jag HELA det för att jag ska till tandläkaren. - hur pissigt? jaja. Efter det blir det iallafall häng med klassen och sen party på kvällen. Ska allt dra med mig kameran! Imorgon kommer det bli tårar, det kan ni ge er på.


känns faktiskt väldigt jobbigt att jag inte längre finns med i smus 09 klassen.
världens bästa klass, utan tvekan -  alla kategorier!


ps. snart får ni se bilder på valparna! (& min tuwa... )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0