money

( Vad tycker ni föresten om att jag skriver både på svenska och engelska? - Kan ju testa det! )


meningen var att jag skulle jobba som bara den denna vecka, för att nästa vecka ha semester. Men blev inget jobb denna vecka, så nu funderar ja på hur jag ska få ekonomin att gå ihop till USA.. Men det löser sig alltid! Idag har jag varit en duktig flicka, jag har damsugit, fixat med disken, lagat alwas leksaker, varit ute och gått två hundrundor, lagat mat, skickat iväg viktiga mejl och myst framför film med min pojkvän. Jag hatar det här värdet, vart tog sommaren vägen? Snart är det midsommar- känner på mig att den blir bra!


translate: This would have been my first week at the job, but planes changes and here I am. That's bad because I really needed that money for my trip to the US. Well, at least I'm alive! Today I have worked "hard". I have clean the house, study for the license,
repaired my dog's toys, I also went out walking with my dog a few times, cooked, sent some emails and looked at movie with my boyfriend. Btw, I hate this cold wather. Where is the sun and the summer? Soon it's midsummer - It's going to be awesome!


love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0