Glad midsommar!

förlåt att jag har varit lite off på senaste tiden. Men har varit tvungen att fixa lite inför midsommar och sånt. Ni får ett sent glad midsommar av mig. Jag gillar midsommar, det är så fint. Och denna gång var det ju fint väder också. Jag kommer nog sakna att fira midsommar i usa. Men det är klart, de har ju 90435803 andra grejer att fira. (en sak jag älskar med usa) Nu är jag iallafall hemma hos olle och bara chillar lite efter att det blev rätt sent igår. Idag ska vi bars chilla, äta onyttigt och bara va. Vädret suger ju som vanligt så man kan ju inte direkt hitta på saker. Så nu ligger jag i olles säng, framför datorn och kollar på anna anka söter assistent (?) hur det nu stavas. och olle sitter och nördar vid något konstigt datorspel.. (killar.. )

hoppas eran midsommar blev super!

 

love.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0