vart är världen påväg?

Jag kan inte förstå vad som precis hänt i oslo. Det är så sjukt att jag inte ens kan ta in det i huvudet. Norge av alla länder också.. Jag förstår inte vart världen är påväg längre. Känns som alla människor börjar bli så äckligt bortskämda,man förstår inte vilken tur man egentligen har. Att få leva ett liv, få mat på bordet, ha vänner och familj (?), bo i BRA länder, kunna tjäna pengar rätt lätt osv. Människoliv är inte längre värdefulla, en dör.. två dör - en människa hit eller dit spelar ju ingen roll. Jag vill dö, jag tar med mig 34st i fallet - bra ide! Jag trodde faktiskt inte att man kunde känna så mycket hat att man ville död personen/personer. Men det är ju jag det, verkar vara andra som tycker annat.
hemskt är det iallafall. Mina tankar går till Norge, de drabbade och närstående.
Vad ska behövas för att få slut på sådant här?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0