söndag

gårkvällen var hur trevlig som helst. Satt på världens finaste ställe och åt god mat. Sen drog vi hem till några barndomsvänner och var där alldeles för länge. Det var trevligt. Jag älskar hur man liksom känner igen lukter, i deras hus har jag tillbringat dagar ända sedan jag var 6 år (de flyttade dit då) och ni vet hur lukter liksom gör sig påminnda, det är så fint hur väl man kan komma ihåg någons/nån lukt. Idag skulle jag ha varit med rebecka och linn, men de dissade mig så nu får jag se vad som händer. Måste iallafall in till stan för att ta kort till visumet. Imorgon börjar jag jobba - opepp men måste verkligen få ihop pengar nu..

love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0