Söndag

Regn regn regn.. jag och olle har spenderat helgen hemma hos mig. Mestadels av tiden inomhus - sittandes och kolla på regnet. Ätit tacos, spelat massa spel och lite sånt. Det är ju så klart inte fel det heller, lite planering inför emmaboda har också varit på sin plats. Är rätt taggad på att åka nu faktiskt, på onsdag bär det av! I morse var vi ute på en långpromenad med hundarna. Dock ska ju inte Tuwa gå så mycket än, så vi hade henne på en väska på magen. Grannarna kollar lite skeptiskt, Men det gör oss ingenting. vi får se vad som händer idag, vi båda är fortfarande lite halv sega efter att varit sjuka så det gör inte så mycket för oss att bara vara. Ikväll kommer mamma och pappa hem, då kan jag äntligen hitta på lite saker utan att hundarna måste med. Oj vad jag kommer sakna dom i usa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0