P to the ARTY

igår var det lite partaj för mig då. Blev ytterst trevligt med goddricka, massa mat, lekar och mord. Helt klart godkänd kväll! Tänkte visa er lite vad jag fick av mina underbara vänner:


ett fint kort, godispengar som man verkligen tror är papper, ett fint kort x2, hemlängtanbrev 7st, 2 par örhängen, en earcuff, godis, usa guide, toffsar, engelskapysselbok, en ring. Samt:

en sk "spyhink" med massa cider i - underbart! Samt två fina (och tåliga) glas till.

Jag fick även en hängmatta som jag inte satt upp än (gjorde sig därför inget bra på bild), en dagbok som jag ska ha i usa samt fina pennor som jag kan skriva med.

Hur fina är inte mina vänner?!



love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0