torsdag 29 december

hejhejhallå bloggen. Jag måste bara berätta att jag dog igår. Vilken jävla kväll det blev, fysatan va fina vänner jag har. Tyvärr kände sig anna dock inte 100% frisk så hon hängde inte med ut vilket va synd. Men wow. Jag har ont i fötterna och träningsvärk i rumpan idag så mycket jag dansade. Så jävla götttttt. Pappa kom och hämtade mig vid kvart över 2 typ, nivet man ska lämna när det är som roligast. Men wow va lyckad kvällen. Malin hade med sig något förfest spel som hon fått i julkapp, UNDERBART spel. Och samtalen blev bara djupare och djupare innan vi släppte loss och skakade rumpa hela kvällen.

Idag mådde jag som ett russin men fysatan va det var värt det!
Bilder kommer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0