torsdag 29 december

Hela förmiddagen spenderades på ikea tillsammans med elli för att köpa grejer till hennes lägenhet. Jag gick mest och tänkte på köttbullarna så efter lite tjat så blev det köttbulledags men jag blev besviken faktiskt. Hur som helst, elli åker ju tillbaka till götet snart, så ikväll blir det myspys med tacos och sista harry potter filmen - fättttt. Förlåt för tråkiga inlägg men huvudet motarbetar mig fortfarande så jag orkar inte satsa. Grejen var att jag tänkte plugga lite nu, men jag orkar verkligen inte. Blir några SATC avsnitt först. Godis vore gott.. Tror det finns viktväktarchips i lådan - gott.

Imorgon är det förövrigt fredag vilket betyder NY SADEL till min ponni. Är as taggad på't!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0