torsdag 22 december


jag och finfina anna.


Efter en sväng på stan med fadern och en välbehövlig lunch på paus så åkte jag mot skolan och hade lite kramkalas innan jag och anna drog till stan. Gick och kollade lite affärer, jag spontanköpte en rätt ful (?) tunika som jag inte ens testade. Ska pröva den snart och se om det är något att ha. Och så köpte jag laktostabletter samt prinskorvar.  Sen tog vi en lång fika med pratpratprat. Så himla skönt det är att ha folk som man kan luta sig mot. Träffade även på min barndomskompis på stan, alltid trevligt!

Nu är jag hemma, jag ska testa tunikan och kolla om den är fin eller inte och sen ska jag nog sätta igång en film och lägga mig i badet lite med ansiktsmask. Mamma ropar något om ett brev till mig nu också. fätttt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0