Torsdag

oj jävlar. hela dagen försvann.. Vaknade vid kvart i 10 av att en väldigt kall kille kröp ner under mitt täcke. Men det gjorde inte så mycket. Någon timme senare drog vi hem till honom och fixade lite frukost och myste framför tvn. Sen drog vi en sväng till stan och uträttade några ärenden som olle själv beskrev det. Vi köpte även lite paussallad med oss hem. Vid två tiden drog jag hem då han var tvungen att plugga. Så nu sitter jag här och chillar på en fralla, ska snart köra fadern min till julbordet. Senare blir det nog att träffa ollsson igen och köpa pizza med mamma (kebab för min del troligtvis, äter inte pizza)



fina vädret idag!!

Kommentarer
Postat av: evelina

sv: haha, tacktack :)

allt bra med dig?

2011-12-08 @ 18:25:38
URL: http://evvesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0