nu jävlar.

Jag vet att jag har sagt dethär 5345 ggr men nu har jag bestämt mig. Sista februari ska ja ha gått ner 8kg - jag är så trött på att alltid tänka att " tänk om man kunde gå ner några kilon " men så tar man inte tag i det. Så nu jävlar tar jag tag i dethär. Det börjar imorgon - imorgon bitti ska jag ta en långpromenad med hundarna på morgonen. Stöttar ni mig? Jag funderar på om man ska ha bloggen som mat/motionsdagbok - får se hur det blir med det. Ska iallafall ta tag i mitt liv lite nu. Låter som att det är första januari och jag har skrivit årslöften - men nej. Det börjar nu!

(ni behöver inte oroa er förövrigt, jag ska inte börja äta konstiga grejer som soppor eller barnmat eller sluta äta eller något sånt. jag ska äta nyttigare och röra på mig mer )


Det blir iallafall inget att träffa olle nu ikväll, han var tvungen att plugga. (haha)
Men jag ska snart åka och slänga lite skräp samt hämta pappa från julbordet.

Kommentarer
Postat av: Louise

You go girl! :)

2011-12-09 @ 13:56:53
Postat av: ewelina

:D

2011-12-09 @ 17:13:41
URL: http://evertsusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0