mot stallet baby


dagens outfit just nu = ridkläder.

Nu ska jag bara bädda sängen (ehe.ehe) sen hämta upp hellrin innan det blir mot stallet. Är rätt taggad, ska köra hårt dressyrpass tänkte jag. Dock har vi inte fixat nya dressyrsadeln än, men det funkar ändå. Mor och far har lovat en ny dressyrsadel innan januari tagit slut. fätt.

Drömde föresten inatt att jag och cecila min vän badade bland delfiner, och efter det drömde jag att vi satt och diskutera om det var en dröm eller inte. Var helt snurrig när jag vaknade och det tog ett tag innan jag kunde komma fram till om vi hade badat med delfinerna eller inte. kontsigt!

Kommentarer
Postat av: Millah - mamma till Amilia ♥

Hej allt bra? :)

Har flera roliga tävlingar i bloggen: http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html

Var jätte gärna med och tävla! Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-12-17 @ 01:43:58
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0