lördag, jag saknar dig.

ååh. dummadumma donken som fick mig att få ont i magen som bara tusan. Blev en hemma kväll istället, jag hade sånt magknip att jag trodde jag skulle dö där ettag. Så nu har jag precis kollat på dagens avsnitt ur julkalendern och nu håller jag och mamma och pappa på och lagar tacos. ååh va gott. Såna här dagar saknar jag min syster väldigt mycket. På kvällens schema står bara att vara med mig själv, ta ett bad i badkaret och komma fram till bra eller mindre bra saker. GO GIRL. Jag tänker börja 2012 på det bästa sättet, så bäst att ta tag i allt det svåra nu innan. För visst kan man blunda för alla negativa saker, men livet blir ju mycket lättare om man tar tag i dom och reder ut det. GU va vis jag är!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0