lördag

jag åkte och köpte älskade donken, ÅH så gott. Köpte även godis till min mor.  - jag är en bra dotter jag! Nu ligger jag och kollar på Sunes jul och det snöar ute. Lite julkänsla på det, ikväll blir det lilljul också. Kan ni förstå att det är 6 dagar kvar till julafton? Och det är tre dagar kvar tills pappa fyller år. Dvs elli kommer hem och det blir resturang. Och om fyra dagar bli det julbord med familjen + olle. SUPER mysigt! Egentligen tycker jag inte om julbord, det enda jag äter är typ köttbullar och det får mamma och pappa betala 600kr för - ovärt egentligen. Men SÅ himla mysigt det är!


Nu ska jag gosa med hundarna, en viss liten valp som VERKLIGEN har svårt att lämna mig ifred..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0