Lördag

Blev lite stressigt efter stallet igår så jag hann inte blogga. Hade iallafall en jätte trevlig kväll med malin, cilla, tilda, linn, malin, jessica, ellinor, frida, johanna och grabbarna grus (ink en jockebooi kopia). Blev mycket dansdansdans, gamla återseenden och prat. Faktiskt mamma som sagt att jag borde gå ut och dansa mer - det är faktiskt bra för mina benhinnor. Sådetså! Blev dock inte så sent, kom till olle runt två väckte upp honom och hade lite filosofisnack innan vi båda somnade. Idag mår jag som jag förtjärnar, men det var det värt. Jag har ändå inget planerat förän klockan sex då det är lilljul med klassen så det blir super att bara ligga hemma och vara bakis. Så sjukt sugen på lite hamburgare så ska kolla med tilda eller något ifall hon känner som jag. Som vanligt är mobilen full med bilder, vissa bör inte folk se. Men andra kan ni få se :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0