godnattt


åh. min fina kille hör aldrig av sig. Antar att han är kvar på akuten, jag blir orolig. Självklart var handbollen inblandad - like always. Han lyckas alltid....

haha nu ringde han.
tydligen cp med ledbandet så han ska tillbaka på tisdag och sövas ner och kolla igen (eller något, fattade inte riktigt) så att ev skulle de sätta in en skruv eller något. Nivet, ben och muskler och hur läkare jobbar är inte direkt något jag är insatt i. Men med denna mannen i mitt liv borde jag kanske utbilda mig som läkare. Om han fortsätter såhär så får ju nästan de träffa honom oftare än jag ;)

Tyvärr kunde han inte komma hit sen efter som det var bestämt - så nu ska jag sova!
Imorgon ska jag pussa sönder honom!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0