Världens sämsta resa

Jag hatar dethär. Tror inte det var meiningen att jag skulle komma iväg. Först glömmer jag flugbiljett och pass så väl vid arlanda var det krångligt. Pappa och min pojkvän fick åka olagligt till nyköping där de mötte upp min pojkväns storasyster som hade varit inne i vårat hus och hämtat allt jag glömt. Sen hann jag knappt med planet, fick springa! Pga det fick jag sitta helt själv med två sovande människor brevidmig. Sen hakade min tv upp sig, så medans alla andra kunde spela spel och kolla på tv under flygturen fick jag sitta hela själv och glo i 8h och 20 minuter, sen när vi kommer fram så har Cordells (vbror) drake gått sönder - dock lagade jag den. Sen kom orkanen, det blev ingen manhattan utan ullared, vårat rum blev det mest drabbade av orkanen och medans vi åt frukost vände städpersonalen  UPPOCHNED på vårat rum totalt. Får typ sitta på golvet och blogga nu.


och vet ni vad jag precis upptäckte? (elli, säg inget till mamma) någon - troligtvis städpersonalen har snott 500 DOLLAR av mig. Tror iallafall att det var de, för vi trodde inte en chans att de skulle städa medans vi åt frukost på typ 10 minuter. Så vi la ju inte undan våra grejer och när vi kom tillbaka fick vi sitta hos bea i kanske 1h för att de höll på. 2h senare märkte jag detta. - alltså vad är dethär?!

Och som pricken över I så kommer jag nog inte komma till michigan på måndag, men jag lär ÄNDÅ åka helt själv.

just nu vill jag bara hem och kramas.

Kommentarer
Postat av: Linn

åh nej! DET SUGER! jälva städpersonal! :((((

2011-08-28 @ 19:48:01
URL: http://linnlyback.webblogg.se/
Postat av: rebbis

HJÄRTIS!!!! det suger verkligen rööööööööv. fuck röv. jag tänker på dig 24/7 och hoppas det löser sig änså. du får väl försöka ge det en chans, det blir nog bättre när du väl kommer till familjen och får vila och andas lite. Veeeerkligen tråkigt alltså:(:(:(:( tänk på att du har människor här hemma som älskar-älskar-älskar dig över allt annat. i love you forever<3<3

2011-08-28 @ 21:12:59
URL: http://regnkaos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0