äntligen lite bilder!


Vaknade idag vid 9 av att huset var tomt och tyst. Förutom Summit som sitter och skriker hela tiden. Första som hände när jag kom hit igår var att hon bara "hello" - rätt kul! Jag har filmat lite nu hur huset ser ut, men seriöst det kommer nog ta minst tre dagar dagar, eller 2795 minuter iallafall - står seriöst det. Idag ska jag som sagt gå och ta en spruta. Michelle bara " du måste ta med dig pass och vaccinationspapper" OUPS. tog inte med mig vaccinationspapper..

förövrigt så är det freazzzzzzing cold här. Går omkring med vinterjackan innomhus... Men min säng är den skönaste som finns, så det väger upp det hela lite.



borde kanske nämna att summit är deras fågel!

Kommentarer
Postat av: Anna

Det ser ändå sjukt mysigt ut! <3 Älskar din blogg!

2011-08-31 @ 18:40:01
URL: http://savie.devote.se
Postat av: rebbis

babyloveeee, jag hoppas verkligen det blir bra. när börjas skolan? hoppas det blir bra med familjen även fast deras ekonomi ser sådär ut. jag tänker på dig freaking 24/7 och lääängtar efter o skypea. lovelovelovelovelove i love you forever finis hjärtis som jag saknar så mitt hjärta brister

2011-08-31 @ 20:01:09
URL: http://regnkaos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0