USA

Jag älskar USA. Alla frågar hur man mår, kallar än honey och säger att man har fina skor. Här tänker jag stanna. Ska jag vara ärlig så tänker jag inte så mycket på sverige alls. Det är så mycket nytt här, nya intryck, nya människor och ja. en helt ny kultur. Det var inte ens så jobbigt att säga hejdå - jag kommer ju tillbaka! Can't wait until I will arrive in Michigan.

Vill ni ha uppdate ang. stormen kanske?
Vi fick sticka till hotellet nu (klockan är 15.20 här) för det började regna så sjukt mycket. Himlen är helt mörkgrå och regnet står som spön i backen. Har nog aldrig sätt så här mycket regn förut.

Kommentarer
Postat av: rebbiz

finis-hjärtis-darling,. jag fattar inte att jag är här och du är tusenmiljarder mil (och det är lixx ingen överdrift!) borta! jag tänker på dig och hoppas det äger, o att allt blir bäst och jag saknar saknar saknar saknar saknar dig. i love you, jag älskar dig forever.

2011-08-27 @ 21:48:44
URL: http://regnkaos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0