UPPDATE.

Det är både väldigt spännande och läskigt att vara här just nu. Känns så overkligt att jag sitter här på hotellet och det är en orkan utanför. Jag har bra kontakt med värdfamiljen i michigan samt familjen hemma i norrköping, så det lungnar mig väldigt bra! Och trotts att det rinner från taket så är jag mest orolig över att det ska bli krångel med flygplanen. Jag vill verkligen åka till min underbara lilla värdfamilj nu med en gång, men jag skulle gissa på att vi inte kan åka imorgon. Klockan 12 ska vi samlas och gå igenom allas flyg. Annars är det rätt spännande dethär, vi är ju ett gäng på 48 stycken samt 3 ledare - så det ska nog gå bra! Men nu är jag så sjukt hungrig så att jag ska gå ner och äta mig lite frukost, trotts att den inte är så god!


LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0