torsdag

Har varit på körskolan hela dagen idag och kört i 2h, teori i 3h samt kört 1h med mamma. TRÖTT. sen blev det iallafall en sväng på stan med olle - åt lite paussallad ( hur ska jag klara mig utan den i 10 månader? - klara mig knappt 1vecka) köpte lite godis åt mig själv samt en sverige bok till min värdefamilj som inte finns. Tänkte att ni kunde få se lite bilder från den:

99kr kostad den på akkademibokhandeln. Fett värt! Står både på svenska och engelska. japp- den gillar jag!
Nu ska jag äta lite godis, snart blir det tacos, senare kommer olle då ska vi skriva hans personliga brev!

Kommentarer
Postat av: amanda utbytesstudent Washington 11/12

Köpte samma bok i Stockholm till min värdfamilj! Love it. Den är liten, intressant att kolla i och det står både på svenska och engelska.

2011-08-05 @ 01:03:13
URL: http://amandakingen.blogg.se/
Postat av: Ebba

Vad är det för personligt brev han ska skriva? :)

2011-08-05 @ 17:23:43
URL: http://ebbablixth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0