Tisdag


dagens outfit

levis jeansshorts, skärp från gina tricot och toppen från bikbok.

Förlåt mina vänner, men jag har verkligen inte hunnit med att blogga idag. Jag vaknade vid 6 imorse och kunde verkligen inte somna om. Så vid 7 väckte jag olle och vi gick upp och åt frukost - sen kunde jag sova. Åkte in till trafikskolan i 2h och övade teori medans olle jobbade. Sedan blev det lite donken mys och tv+ plugg häng hos olle innan jag åkte in till trafikskolan igen. Denna gång - körlektion. Min första - jag grät. Blev så arg att bilen inte fungerade som bilen här hemma. menmen, tro det eller ej men så bokade jag uppkörning också. - lovely. Sen blev det hem, äta räkor med mor och far (vi åt inte det här om dagen som jag skrev) innan jag drog till stallet och körde bomträning med min fina ponny. mycket har hunnits med idag och det gillar jag. Imorgon är det onsdag, det betyder hundvakt, cykla in till stan, plugga teori, fika med melinda, hänga med pojkvännen, övningsköra och hoppa med hästen - nämligen tävling på lördag - fätt.


hur som helst, nu ska jag och olle gå ner och äta frukost - frukost är världens godaste mål och går att ätas när som helst under dagen.

Kram :)

Kommentarer
Postat av: Ellen - College USA 2011

aha va jobbigt att inte ha en familj, ambassaden kommer att gå jättebra, det var inte alls så svårt som alla säger att det är. Jag kommer ju inte att bo hos en familj då jag åker iväg på college och inte high school. Ja jag åker snart och det ska bli så himla kul. Det bästa är att min pojkvän ska hämta mig på flygplatsen :)

2011-08-03 @ 11:18:35
URL: http://ellenbratt.blogspot.com/
Postat av: Ellen - College USA 2011

Han bor i Sacramento i Kalifornien just nu men ska flytta i veckan till East Bay nära san francisco och det är där jag kommer att bo också :) jag vet inte hur länge jag ska stanna men så länge skolan går bra och jag trivs hade jag tänkt

2011-08-03 @ 11:34:51
URL: http://ellenbratt.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0