tisdag.

Imorgon klockan sex ska jag och olle till stockholm, först blir det några timmar på ambassaden (fixade det sista inför det idag - äntligen) sen blir det att träffa exploriusbarn en sväng sen åka hem. Väldans trevligt ska det bli och kameran ska med. Tror jag tänker inviga mina nya rosa kängor, frågan är vad man ska ha till.. det ska ju tydligen regna. Idag var jag vuxen nog att boka ett möte på banken. Körlektionen gick dåligt och teoripluggandet gick också dåligt. Men annars är det bra, hästen var fin och jag är just nu rätt svettig - mysigt. nu ska jag läsa lite usa bloggar och sen ska jag hoppa in i duschen, välja kläder tills imorgon och sen kommer olle, då ska vi åka till maxi och köpa frukost som vi kan äta på tåget. Vi är så smarta vi!

Kommentarer
Postat av: ebba

haha OM det är jobbigt att vänta ett helt år till! skulle gärna kunna sätta mig på ett plan nu istället ;)

2011-08-09 @ 20:55:27
URL: http://ebbablixth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0