stockholm.

Jag personligen tycker inte att stockholm är så intressant. Mest bara massa stressade människor, bilar som kör över än.. Jag hittar verkligen inte i stockholm och kommer nog heller aldrig göra det. (Då tycker jag Göteborg är MYCKET bättre) Det roligaste med stockholm är Kändisjakten. Här i norrpan (som vi norrköpingsbor så snyggt kallar det) finns det inte många kändisar, därför blir det alltid en liten "vem ser första kändisen" när man åker mot stockholm. Men i onsdags var det rätt så dött, TILLS vi stod och väntade på tåget då Let's dance Tobias kom och gick förbi.

sist jag var i stockholm såg jag blondinbella samt så råkade jag gå rakt in

joel kinnaman (dock kan han aldrig blir såhär snygg igen - dickan I LOVE YOU)

har ni inte sätt Tjenare Kungen - SE DEN!!


Kommentarer
Postat av: Linn

hahahah, DICKAN! <3<3<3 men whaaat, i love stockholm! i alla fall: ja det visste du nog redan! hihi

2011-08-12 @ 19:33:05
URL: http://linnlyback.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0