sista trippen till landet.

Kom på att jag helt glömt bort att lägga upp bilder från när jag olle och mamma var i småland senast. Har varit så mycket med USA och körkort att jag helt glömt bort. Men här får ni lite fina bilder från mitt landställe. - Tog ju ändå endel bilder så att ni skulle få se :) Enjoy!  Puss

här har ni fina bilder - egobooost är ett måste inför långa resor. Jag älskar tidningen!

snart kommer troligtvis en video också :)

tyvärr hann jag aldrig åka till mitt andra landställe i sommar, vilket suger faktiskt. Men jag har ju fler sommrar på mig! :D

Kommentarer
Postat av: Alice

Fan va kul! Ensiffrigt imorgon :D:D

2011-08-16 @ 22:43:31
URL: http://alicervt.webblogg.se/
Postat av: Alice

Sitter och tänker högt "jag åker NÄSTA FREDAG" låter så sjukt! Gud vad jag längtar! Har du hört något från värdfamiljen än? Hur verkar dom? :)

2011-08-17 @ 07:46:45
URL: http://alicervt.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0