shopping.

hejsan alla monsterdiggare!
Här får ni bilder på det jag shoppade i stockholm. Förlåt att jag är så seg, men har verkligen inte tid att sitta vid datorn nu för tiden. Hänger jag inte på körskolan så träffar jag vänner, träffar jag inte vänner så är jag i stallet...  Men det blir nog snart bättre!  Idag stack jag till körskolan vid tio, hade körlektion. Nu kom jag nyss hem, ska äta lite och plugga teori. Sen vid 15.15 har jag körlektion igen, sen ska jag en sväng till banken innan det blir till stallet och träna dressyr med Aragorn, imorgon är det tävlingsdags igen! - sista tävlingen någonsin på honom.. Iallafall, här har ni kläderna jag köpte:
ett linne som har rätt tjocka axelband, alltså stor sannolikhet att den fungerar att ha i skolan senare!  
världens absolut skönaste jacka. åh jag är kär i den. Den är super lätt också, så tar inte massa onödig tyngd i reseväskan.
Allt är USA relaterat, inom 2,5 veckor vet jag vart jag ska. kan knappt bärga mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0