ps. om 9 dagar flyttar jag till USA



Idag gick jag omkring i stan med olle och hjälpte honom dela ut CV. Blir så irriterad när vissa är så himla otrevliga när man är trevlig och säger att man gärna vill jobba i deras affär. Då har man ju nästan lust att dra tillbaka CVt. Ett plus till JC och Stadium - de var supertrevliga! Efter det blev det lunch på paus innan det blev att träffa malin. Vi kollade på film, pratade usa och kollade roliga youtubeklipp. DET kallar jag humor. Bilden föreställer förörvigt mig och malin, jag är glad för att jag har en värdfamilj (har skrivit värdefamilj helatiden tror jag- oups) och malin är ledsen och utan.. det fina mästerverket jag målade på malins arm. Nu kommer snart min pojke, det luktar Tacos i hela huset och mgen kurrar lite. Imorgon är det torsdag det betyder körlektion och träffa anna. (har varit SÅ skönt att ha en dag utan körlektion)

ps. har FORTFARANDE inte hört någonting från familjen - kollar mejlen var 5e minut..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0