Positiva listan

+ folk på soft landingcamp tyckte att jag var som pippi långstrump i sättet - då blev jag glad.

+ min skola verkar inte ha några direkta klädregler. mest bara "inte för utmanande"

+ jag väljer rätt bra klasser, och det ända jag måste läsa är us history A och B.

+ det är massor av hästar här. nästa vecka när skolan börjar ska de presentera mig för några hästtjejer som tävlar och sånt, de hade tydligen tjatat på att jag skulle joina dom!

+ jag har nästan redan börjat tänka på engelska

+ skolan verkar ha massor av roliga klubbar

+ min area rep. hittar alltid på massa roliga saker. t.ex movienights , camps, resor runt i michigan, partyn och massa sånt.

+ de har BARA äckligt godis här, alltså lite lättare att inte gå upp i vikt!

+ har träffat massa fina människor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0