Orkanvakan


Om ca 2h kommer den stora orkanen vara här. Det är dock redan storm ute - helt sjukt! Aldrig varit med om så mycket regn och blåst förut. Jag är dock sjukt trött, så känner att snart går jag nog och lägger mig istället - jetleg KILLING ME. Jag är inte hungrig när man borde, inte trött när man borde eller någoting. Som det ser ut nu lär vi hänga här på hotellet ett tag. Åtminstonde vara här INOMHUS till söndagkväll och jag ber till gud att jag kan åka mot michigan måndag morgon. Jag klarar mig inte såhär fast - saknar min pojke där hemma ännu mera då. Än så länge så har det faktiskt inte varit så jobbigt. Men nu när man bara sitter här så är det väldigt jobbigt. Så jag hoppas att jag kommer till michigan på måndag, där är det fint väder nu.

Fan, va ovärt det är att sitta här just nu. Vet inte vad som händer, eller vad som kommer hända!
Känns väldigt jobbigt..
Love




ps. än så länge har 3personer dött av stormen.

Kommentarer
Postat av: Tommy

Hej Ewe!

Du är mitt i det värsta nu - bara att hålla ihop med gänget och försöka få tiden att gå. Skickade ditt mobilnummer till NT, så de kanske ringer och kollar läget.

Om en vecka är du i lugna Vermontville och kan skryta med vad du varit med om.

Vi vet att du är modig - för annars hade du aldrig åkt. Gör det du är bra på: kom på saker, aktivera dig och andra och vara en bra medmänniska!

Pussar från Sverige!

2011-08-28 @ 12:07:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0