Orkanen

Antar att de flesta av er känner till att det är en orkan påväg till New York i detta nuet och att folk evakueras här ifrån. Vi har inte fått så mycket information faktiskt. Men den förväntas komma på lördagkväll/söndag. Så imorgon ska vi försöka hinna med så mycket som möjligt under dagen. Sen är det bara att hålla tummarna på att jag kommer iväg till michigan på måndag. Stora problemet är att jag mellanlandar i Maryland - där evakueras de också och de kan säker stänga av alla flyg. Men jag har ständig kontakt med min vfamilj så det ska nog gå bra! Jag håller er uppdaterade!

Kommentarer
Postat av: Anna

Har varit riktigt orolig för er skull! Vilken tajming att den ska komma just när ni är där! Va är chansen liksom?

2011-08-27 @ 00:35:32
URL: http://annabrink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0