NU ÄR DET NÄRA!

IMORGON VID DENNA TID SITTER JAG PÅ PLANET MOT NEW YORK - KAN NI FATTA DET? OKEJ JAAA - NU KÄNNS DET I MAGEN. JAG BALLAR UR!! ÅNGEST ATTACKAR? IN MY AAAAS!!! HÄR SKA FESTAS HELA DAGEN. ÅH - KAN KNAPPT BERGA MIG!! (SOM KANSKE STAVAS MED Ä - MEN JAG BRYR MIG INTE, FÖR JAG KOMMER INTE ANVÄNDA ÄÄÄÄÄÄÄÄÖÖÖÖÅÅÅÅ PÅ 9 MÅNADER - SÅDETSÅ! )

nu ska jag in mot stan och shoppa lite grejer som behövs, sen blir det att träffa olle. WOW. jag är på bra humör idag känner jag  - undra varför...

LOVE

Kommentarer
Postat av: Linn

hahahahaha, låt mig påpeka att du faktiskt har med din dator (med svenskt tangentbord). HAHAHAHA <3<3<3

2011-08-25 @ 11:48:34
URL: http://linnlyback.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0