michigan.


alla plan gick bra och nu är jag framme. Eller okej, varit det för ett tag sedan. Och det är blandade känslor över det hela, engelska går sakta men säkert frammåt. Det jobbiga är dom, de är världens gulligaste familj - verkligen! men.. (hoppas inte de läser detta) de verkar inte ha så mycket pengar.. huset ligger öde, det står massa söndriga bilar utanför, hela balkongen är full av massa trasiga cyklar, det är saker överallt i huset, en tallrik av varje form, tvätt lite överallt och sånt. Sen kommer man till mitt rum som är hur fint som helst, de hade köpt presenter och allt till mig
- hur söta?

Men jag börjar redan nu få lite dåligt samvete, de betalade min mat eftersom vi åt ute då vi hade varit och kollat på Cordells träning. - jag fick så sjukt dåligt samvete där när de satt och kollade igenom kvittot.

Sitter här nu och kollar vad det finns för olika ämnen att välja på i skolan. Finns EN som jag vill ha, och den hittar jag inte ens. Förlåt för ett opeppt inlägg, jag har världens finaste värdfamilj.


Uppdaterar mer imorgon, FM är jag ensam hemma, lunchtid ska jag till doctorn och ta spruta - kill me och sen får jag se vad som händer.

oj. verkligen opeppt inlägg, men ni vet hur man blir när man gått och längtat i ett halvår - så är det inte alls som man hade tänkt sig. Ska försöka göra en liten video på huset - så får ni se!

Idag har jag iallafall sätt min första vindögda hund, blivit bästis med winchester (familjens hund), dansat med en 5åring, spelat massa spel med Cordell och kollat på hans träning. PUST - det är jobbigt med barn!

föresten, kommer inte kunna svara på sms eller något på cirka 9månader, ingen täckning här ute.
- är det dåligt om man får hemlängtan första dagen?


nu måste jag sova, myggorna här är SJUKA. har säkert 94809359 i rummet nu!

Kommentarer
Postat av: amanda utbytesstudent Washington 11/12

Har din familj haft en svensk utbytesstudent innan?

2011-08-31 @ 08:30:34
URL: http://amandakingen.blogg.se/
Postat av: hanna

jag lovar, de första dagarna är värst! man typ saknar sönder alla och grinar framför skype... men jag har varit ensam 2 veckor i thailandet nu och allt känns prima ballerina, hehehehe.



lycka till gånger tusen! :D:D:D

2011-08-31 @ 16:23:04
URL: http://wildfoxes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0